Kao sto je to obicaj u zadnjih pet godina, Drive to Survive je izasao neposredno prije starta sezone.
Ono sto smo najbolje saznali u serijalu to je da Binoto zaista nije kalibar da vodi ekipu pogotovo ne onu ranga Ferarija. Slicno za Safnauera koji je vise gledao da zastiti svoju poziciju nego ista, a i manjak ambicioznosti. Sve to je dovelo do prelaska Alonsa u Aston Martin i gubitka Piastrija... Pokazatelj kako kvalitetni timski lideri (Strol-Braun) reaguju u sekundi u odnosu sa sefa Alpina.
Odnos Leklera-Sainca i nekako nedostatak tog sampionskog mentaliteta kod Monacanina. Rekao bih da je on izrazeniji kod Spanca iako je slabiji vozac... Borba Rikarda i Sumahera sa losom formom cijele sezone i odlasci na poziciju rezervnih vozaca... Sve u svemu, dobra DtS sezona.
Kada se radi o predstojecoj sezoni, rekordne 23 trke. U odnosu na proslu godinu, nema vise Francuske... Katar se vratio, a debituje i Las Vegas. Imacemo samo devet trka u Evropi sto ja mislim da je negativan rekord gledajuci XY sezona unazad.

Sto se tice vozackih postava, samo su Mercedes, Red Bul, Ferari i Alfa Romeo u istoj postavi.
Najveca vijest je prelazak Alonsa u Aston Martin, dok je njegovo mjesto u Alpinu popunio Gasli. Generacijski talenat Piastri ce voziti za Meklaren, dok je pobjednik svih mogucih nizih kategorija De Vris konacno dobio mjesto i vozice za Alfa Tauri. Hulkenberg nakon cetiri godine opet u F1, ovaj put za Has, a Sardzent umjesto Latifija u Vilijamsu.
Rikardo ce biti test vozac Red Bula, a Sumaher Mercedesa.
Postave:
Red Bul: Verstapen/Perez
Ferari: Lekler/Sainc
Mercedes: Hamilton/Rasel
Alpin: Okon/Gasli
Meklaren: Noris/Piastri
Aston Martin: Alonso/Strol
Alfa Romeo: Botas/Zo
Has: Magnusen/Hulkenberg
Alfa Tauri: Cunoda/De Vris
Vilijams: Albon/Sardzent
Proteklog vikenda su vozeni testovi u Bahreinu. Apsolutno svi su unaprijedili svoj proslosezonski bolid osim jedne ekipe. Aston Martin je u potpunosti izgradio novi bolid i prema rijecima svih u padoku, samo 5% proslogodisnjeg bolida je dio ovoga. Ako je vjerovati testovima, pogodili su. Vec dvije godine su uzimali dosta kvalitetnih inzenjera Red Bula i Mercedesa i upravo tako je opisan ovaj bolid AM-a, hibrid Mercedesa i Red Bula.
Apsolutno prvi favorit za titulu je opet Verstapen. Cini se da je sampionski bolid jos bolji i pouzdaniji i sve osim duple pobjede Red Bula u Bahreinu bice iznenadjenje.
Ferari je na papiru drugi najbolji tim, sa novim sefom tima. Vaser je zamijenio Binota i ovo je prvi sef od Domenikalija koji je zapravo iole kvalitetan. Mislim da ce se njegovo liderstvo vrlo brzo vidjeti i da necemo gledati one cirkus situacije kao prosle godine.
Mercedes bi trebalo da bude treci najbolji tim, mada imali su odredjenih problema na testovima. Nije sve funkcionisalo odlicno i sigurno imaju sest-sedam desetinki zaostatka za Red Bulom.
Nakon testova, kvote Aston Martina su u ogromnom padu. Ubjedljivo su cetvrti favorit i neki iz padoka poput Hornera i odredjenih vozaca misle da razlika za Mercedesom nije veca od desetinku-dvije ako uopste postoji trenutno. Realnost je vrv. drugacija i kapiram da imaju 3-4 desetinke iza.
Meklaren i Alpin bi trebali da nastave svoju bitku za cetvrto (a mozda i peto mjesto ako se ispostavi tacnim ovo za AM). Meklaren je imao najvise problema na testiranju i situacija je daleko od idealne.
Ostala cetiri tima (Alfa Romeo, Alfa Tauri, Has i Vilijams) bi trebala voditi svoje bitke za pozicije 7-10.