Houdini wrote:Kaže nije sigurna da li je 1.5 ili 1.6, ali ako 1.6 ne postoji nakon 2018. onda je verovatno 1.5 motor.
E, to vec ima smisla.
Generalno od dizelasa je to najmanje pouzdan motor. 2.0 pa 1.6 i tek na kraju 1.5 po kvalitetu.
Ali sve sto treba znati o njemu jeste redovno servisiranje i nema problema. I naravno originalna servisna istorija. Drugar ga je kupio prosle godine od coveka iz Temerina koji je prijatelj njegovog tasta i uvozi automobile godinama, bez servisne istorije i na njegovu rec.
Posle 300-400km na autu pukne lanac bregaste u voznji, pojebe sta je god mogao pod haubom, zakljucak neophodno motor da se menja. A sve to zato sto vlasnik od koga je ovaj kupio auto u Francuskoj menjao ulje tj. radio mali servis na 30.000km. Sto je najgore covek nije nista pogresio jer to preporucuje proizvodjac. Ono njihovo standardno, potrosnja minimalna, napunite rezervoar jednom u ko zna kada, sa jos minimalnijim troskovima odrzavanja, odradite servis jednom kada se setite, a sve to samo da bi prodali auto, a onaj koji ih poslusa posle da se cese...
On je na kraju dobro prosao, jer su mu ova dvojica, prodavac plus prethodni vlasnik podelili troskove zamene motora, koji je baj d vej kostao 3k evra, presao 30k km, uvezen iz Poljske, a opet i da ovi nisu pokrili trosak, tast bi, te mu je ispalo svejedno.
Long story short... Redovna zamena ulja na 10-12k km i nema greske, prvi veliki servis ide na 200k. Taj koji je presao 70k je odlicna prica, voznja do prvog velikog i kada se pojave prvi ozbiljniji troskovi, neka se neko drugi bakce sa njim...
I naravno originalna servisna istorija kao prvi preduslov.
09.10.24.
"Ovaj tim ce biti nagradjen bar play-in-om, ako nista, a ono zbog toga sto onaj koji je 56 god. u kosarci nije vise barem na papiru u klubu. Kada i fizicki ne bude mogao da prismrdi svlacionici i terenu, tada ce doci i veci rezultati."