Board index Život van sporta Sve i svašta

Kupovina polovnog vozila

Re: Kupovina polovnog vozila

Postby Eddie Brock » 14 Jun 2025, 10:20

Kinezi napreduju jako brzo, ali ce im trebati neko vreme da dostignu kvalitet evropljana
To kazu i vlasnici kineskih vozila ovde kod nas
A i sta ce Cajnezima bilo koje trziste sem Azije npr, Kina, Indija, Pakistan zilijarda ljudi
UPRAVA NAPOLJE!
User avatar
Eddie Brock
 
Posts: 21878
Joined: 23 Jan 2013, 23:17

Re: Kupovina polovnog vozila

Postby Produzenisamlekom » 14 Jun 2025, 10:42

Nemci sada samo mogu sa Kinezima i da se takmiče.
Japanci su zakon i ostaće tako još...
Andrea Trinkijeri
"Evropa ne može da kaže ne klubu koji ima dva miliona navijača. Ali i oni moraju da odluče šta žele da budu"
User avatar
Produzenisamlekom
 
Posts: 17806
Joined: 07 Jun 2020, 19:03

Re: Kupovina polovnog vozila

Postby BoleBarca » 14 Jun 2025, 12:42

Eddie Brock wrote:Kinezi napreduju jako brzo, ali ce im trebati neko vreme da dostignu kvalitet evropljana
To kazu i vlasnici kineskih vozila ovde kod nas
A i sta ce Cajnezima bilo koje trziste sem Azije npr, Kina, Indija, Pakistan zilijarda ljudi


Zamisli neko u kapitalizmu izgovori sta ce mi dodatni prihod. :biggrin:

Bas sam skoro bio u MG-evom salonu, kaze ovaj njihov sales representative da im u poslednjih par meseci pristizu manje kolicine i to ne samo kod njih, nego generalno van kineskih granica su smanjili izvoz osim za Dubai gde su sa njima tj. gradom sklopili ugovor da zamene ceo vozni rent a car park sa njihovim ZS-ovima.
Klimnem glavom, kontam prodavac je, marketinska fora, dodjem kuci, proverim, ono google kaze isto to...

Apropo Japanaca... Onaj njihov boom od pre 15-20 godina na evropskom trzistu je nula bodova za ono sta ce Kinezi da nam urade. Pa i kod njih na ostrvu nece puno proci a da im po putevima ne bude vise kineskih automobila nego od domacih proizvodjaca. Surak zivi u Osaki vec 10-ak god. kaze ubise ih sa troskovima proizvodnje vec u mnogim granama industrije, a kvalitet podizu brze nego sto je ocekivano, na red ce uskoro doci i automobilska ind. nema sumnje. Jedino sto oni proizvode samo elektricne i manje benzinske agregate, dizel im je nepoznanica. To moze biti nada Evropi, dok svi ne predju na elek. i vodonik.
09.10.24.
"Ovaj tim ce biti nagradjen bar play-in-om, ako nista, a ono zbog toga sto onaj koji je 56 god. u kosarci nije vise barem na papiru u klubu. Kada i fizicki ne bude mogao da prismrdi svlacionici i terenu, tada ce doci i veci rezultati."
User avatar
BoleBarca
 
Posts: 5732
Joined: 20 Nov 2012, 12:36

Re: Kupovina polovnog vozila

Postby Produzenisamlekom » 14 Jun 2025, 12:59

Kinezi prave bum trenutno samo zbog cene....
Tako je i Dacia napravila bum kod nas onomad.
Kao i Xiaomi telefoni,najbolji odnos cene i kvaliteta.
Bolje kupiti polovnog rav4 nego novog kineza.
Andrea Trinkijeri
"Evropa ne može da kaže ne klubu koji ima dva miliona navijača. Ali i oni moraju da odluče šta žele da budu"
User avatar
Produzenisamlekom
 
Posts: 17806
Joined: 07 Jun 2020, 19:03

Re: Kupovina polovnog vozila

Postby Buzz » 15 Jun 2025, 08:41

Produzenisamlekom wrote:Nemci sada samo mogu sa Kinezima i da se takmiče.
Japanci su zakon i ostaće tako još...


U centar, samo Skyactive priznajem :biggrin:
User avatar
Buzz
 
Posts: 10716
Joined: 10 Jun 2014, 16:17

Re: Kupovina polovnog vozila

Postby DeniBer » 15 Jun 2025, 20:36

Gerzovo wrote:Mlađarija po zapadu evrope voza karavane u velokom broju.
Passat 9 samo ko karavan ide. Nije baš da izumire. A ko nije gadljiv na estetiku karavana, za manji novac se može kupiti jaka mašina. Za niži novac od limuzine.


Pogodi me čovek... Našao već jedan da uzmem (treba mi prostora), ali mi teško da prodam ovu moju Mazdu.
User avatar
DeniBer
 
Posts: 2050
Joined: 18 Nov 2018, 15:02

Re: Kupovina polovnog vozila

Postby balkanski spijun » 16 Jun 2025, 07:20

BoleBarca wrote:Pa niko nije bio iskljuciv i napisao da mu treba zbog posla, nego se ide od pretpostavke.

Opet, ukoliko je u pitanju prostor za putnike/velicina gepeka ne vidim kako moze da ima prednost karavan u odnosu na veci SUV/dzip. Ako je to malo, ide i krovni nosac za retke situacije.

Cak je i minivan estetski prihvatljivija opcija. Verujem da su uglavnom ljudi od 50, 60+ godina jedini kupci takvih automobila i nije ni cudo sto karavan kao takav vid karoserije polako izumire u automobilskoj industriji...


Izvini,mesas babe i zabe :biggrin:

Nisi uzeo najvazniji parametar prilikom poredjenja,a to je cena.Dole pomenuti B9 kosta nov oko 40.000 u zavisnosti od opreme i motora.Kao sto si sam napisao,veci suv nov nemas za te pare.Oni idu od 60.000 pa navise.
User avatar
balkanski spijun
 
Posts: 14560
Joined: 02 Jul 2012, 18:09

Previous

Return to Sve i svašta

Who is online

Users browsing this forum: partizan111 and 2 guests