Eddie Brock wrote:Kinezi napreduju jako brzo, ali ce im trebati neko vreme da dostignu kvalitet evropljana
To kazu i vlasnici kineskih vozila ovde kod nas
A i sta ce Cajnezima bilo koje trziste sem Azije npr, Kina, Indija, Pakistan zilijarda ljudi
Zamisli neko u kapitalizmu izgovori sta ce mi dodatni prihod.
Bas sam skoro bio u MG-evom salonu, kaze ovaj njihov sales representative da im u poslednjih par meseci pristizu manje kolicine i to ne samo kod njih, nego generalno van kineskih granica su smanjili izvoz osim za Dubai gde su sa njima tj. gradom sklopili ugovor da zamene ceo vozni rent a car park sa njihovim ZS-ovima.
Klimnem glavom, kontam prodavac je, marketinska fora, dodjem kuci, proverim, ono google kaze isto to...
Apropo Japanaca... Onaj njihov boom od pre 15-20 godina na evropskom trzistu je nula bodova za ono sta ce Kinezi da nam urade. Pa i kod njih na ostrvu nece puno proci a da im po putevima ne bude vise kineskih automobila nego od domacih proizvodjaca. Surak zivi u Osaki vec 10-ak god. kaze ubise ih sa troskovima proizvodnje vec u mnogim granama industrije, a kvalitet podizu brze nego sto je ocekivano, na red ce uskoro doci i automobilska ind. nema sumnje. Jedino sto oni proizvode samo elektricne i manje benzinske agregate, dizel im je nepoznanica. To moze biti nada Evropi, dok svi ne predju na elek. i vodonik.
09.10.24.
"Ovaj tim ce biti nagradjen bar play-in-om, ako nista, a ono zbog toga sto onaj koji je 56 god. u kosarci nije vise barem na papiru u klubu. Kada i fizicki ne bude mogao da prismrdi svlacionici i terenu, tada ce doci i veci rezultati."